Among us, atelier online programare Scratch

Among Us, impostor versus crewmate, atelier Scratch

among us 2

În acest atelier, online si interactiv, vom face propiul nostru joc de tip Among Us. Vom invata sa programam propria secventa de joc in care impostorul urmareste si elimina un crewmate.

La Academia Micilor Developeri ne jucam, insa doar jocurile programate de noi insine!

Lucram cu elemente si concepte importante in programare: variabile, conditii, bucle, gandire algoritmica.

Proiectul Among Us

Vom programa impreuna jocul, astfel incat:

  • sa controlam traiectoria impostorului;
  • sa programam traiectoria crewmate-ului;
  • vom programa variabila scor;
  • vom introduce in joc mesajul “dead body reported”;

Ce invatam?

Animatia – constituie o iluzie optica a miscarii, creata prin derularea unor imagini suprapuse intr-un interval de timp

Miscarea- deplasarea unui personaj de la un punct la altul

Bucla infinita – structura repetitiva

Variabila – marime de un anumit tip de date care-si poate schimba valoarea de mai multe ori in timpul executiei unui program (scor)

Conditii, numere aleatorii, coordonate de miscare, elemente de grafica si editare imagini.

Cum se desfasoara atelierul?

Rezervarea locului se efectueaza in urma achitarii acestuia. Cu minim o zi inainte de inceperea cursului online, veti primi datele de acces la clasa online, pe mailul cu care v-ati inregistrat.

Programele cu care lucram sunt open source si instalarea lor nu va necesita plati suplimentare din partea dumneavoastra.

Veti avea nevoie de calculator cu audio si video functional si de conexiune stabila la internet.

Acest curs se preda interactiv, folosind platforma Zoom pentru a facilita interactiunea dintre profesor si cursanti si platforma Scratch pentru dezvoltarea proiectelor.

Video

Reviews

0.0

0 ratings

5 star
0%
4 star
0%
3 star
0%
2 star
0%
1 star
0%