Vrajitoarea zburatoare, atelier de programare pentru varstele 7-8 ani
In acest atelier de Halloween, online si interactiv, vom invata pas cu pas cum sa facem propriul joc folosind limbajul Scratch.
Lucram cu elemente si concepte de baza in programare, intr-un mediu dezvoltat special pentru copii.
Ne familiarizam cu conceptele de variabila, conditie, bucla, gandire algoritmica.
Proiectul de Halloween
Vrajitoarea zburatoare a iesit la cules de dovleci. Vrea sa adune cat mai multi, insa trebuie sa se fereasca de inamicii din padure! Vom programa impreuna jocul, astfel incat:
- sa controlam din taste traiectoria zborului vrajitoarei;
- sa programam dovlecii, pentru ca acestia sa apara aleator in drumul vrajitoarei;
- sa programam inamicul vrajitoarei, nimeni altul decat Jack o’ Lantern;
- vom invata sa folosim functia de scor.
Ce invatam?
- Animatia – constituie o iluzie optica a miscarii, creata prin derularea unor imagini suprapuse intr-un interval de timp
- Miscarea - deplasarea unui personaj de la un punct la altul;
- Bucla infinita – structura repetitiva;
- Variabila – marime de un anumit tip de date care-si poate schimba valoarea de mai multe ori in timpul executiei unui program (scor)
- Conditii, numere aleatorii, coordonate de miscare, elemente de grafica si editare imagini.
Cum se desfasoara atelierul?
Rezervarea locului se efectueaza in urma achitarii acestuia.
Suma achitata este returnabila in cazul in care va retrageti de la atelier cu minim 24 de ore inainte de inceperea acestuia si anuntati acest lucru la adresa programare@miciideveloperi.ro. Ulterior, sumele achitate in avans sunt nereturnabile.
Programele cu care lucram sunt open source si instalarea lor nu va necesita plati suplimentare din partea dumneavoastra.
Adina Bugheanu
Felicitări!
Sunteti minunați!
Cristina Velea
Emilia Baculescu
Mulțumim!
- Pentru varstele 7-8 ani
- Data: vineri, 28 octombrie 2022, ora 18:30
- 1 sedinta de 90 minute
- Lectiile se desfasoara in clasa